Internet 2021-03-24
2

Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora

Jakub Gierszyński Jakub Gierszyński

Sieć perfumerii Sephora utworzyła nowe stanowisko dyrektora e-commerce na rynek Polski i Czech. Objął je Jakub Gierszyński.

Gierszyński odpowiada za rozwój e-commerce w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów e-commerce Sephory w Polsce oraz w Czechach.

Ostatnio w Inter Cars

Jakub Gierszyński poprzednio był dyrektor e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C. Wcześniej pracował jako dyrektor e-commerce w firmie Decathlon, w której skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online.

Z wykształcenia magister prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz stosunków międzynarodowych Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Członek Rady Fundacji GS1 Polska na kadencje 2020-2024 oraz Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej na kadencję 2017-2020.

Sephora to jedna z największych sieci perfumerii w Europie. Pierwszą z nich otworzyła w 1970 roku w Paryżu. Od tamtej pory sklepy Sephora funkcjonują w całej Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Azji. Łącznie sieć liczy ponad 2,6 tys. drogerii. W Polsce Sephora ma 101 placówek.

Autor: jd

Więcej informacji: Jakub Gierszyński, Sephora, e-commerce

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas