Działająca od 2019 roku agencja digital marketingu jakubjacek.pro przeszła rebranding, obejmujący zmianę nazwy na Moonwise. To pierwszy krok do oddzielenia wizerunku firmy od jej założyciela - Jakuba Jacka.
Za projekt i wdrożenie nowej strony internetowej odpowiadał Michał Osiński z Pixels on Fire. Logo i identyfikacja wizualna natomiast, jest efektem pracy wewnętrznego zespołu graficznego.
- Dlaczego Moonwise? Długo szukaliśmy nazwy, która z jednej strony nie zamknie naszej działalności wyłącznie na kwestie związane wąsko z kampaniami płatnymi, a z drugiej, będzie wzbudzała w odbiorcach konkretne skojarzenia. Moonwise okazało się strzałem w dziesiątkę - to my, zespół profesjonalistów, który przeprowadzi Twoją firmę przez galaktyki marketingowych możliwości. - mówi Maria Górska, customer success manager Moonwise.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W tym roku Moonwise planuje między innymi uruchomienie nowych usług, powiększanie zespołu, a także premiery kolejnych materiałów na własnej platformie edukacyjnej.
Agencja działa od 2019 roku, specjalizuje się w digital marketingu. Na swoim koncie ma współpracę z takimi markami jak Elevato Software, Herbatint, czy Bortex Clothing Industry.