Internet2018-04-13
2

Jakub Szcześniak dyrektorem rozwoju biznesowego i innowacji z Interii

Jakub SzcześniakJakub Szcześniak

Jakub Szcześniak objął w Interii nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju biznesowego i innowacji. W funkcji dyrektora pionu produktu reklamowego zastąpił go Mateusz Drzewosowski.

Jako dyrektor rozwoju biznesowego i innowacji Jakub Szcześniak będzie zajmował się poszukiwaniem nowych źródeł przychodów, rozwojem biznesu, zarówno reklamowego jak i pozareklamowego, inwestycjami oraz innowacjami. Będzie podlegał bezpośrednio prezesowi Interii.

W firmie Szcześniak pracuje od 12 lat. Początkowo przez dwa lata był specjalistą, a potem pełnił funkcję dyrektora pionu produktu reklamowego. Zarządzał blisko 40-osobowym zespołem odpowiadającym m.in. za produkt reklamowy, zarządzanie powierzchnią reklamową, projekty specjalne, traffic oraz przychody z reklamy programatycznej. W latach 2008-2012 był członkiem zarządu IAB Polska.

Stanowisko dyrektora pionu produktu reklamowego objął teraz Mateusz Drzewosowski, któremu w nowej strukturze podlegają działy: zarządzania produktem reklamowym, projektów specjalnych, big data i programmatic oraz wsparcia sprzedaży, traffic, analityka sprzedażowa oraz menedżerowie produktów mobile i display. Natomiast przełożonym Drzewosowskiego jest Robert Biegaj, dyrektor działu handlowego.

Mateusz Drzewosowski pracuje w Interii od 11 lat, pełnił różne funkcje w dziale reklamowym. Ponadto wykładał na kilku warszawskich uczelniach, m.in. w Collegium Civitas i na Uczelni Łazarskiego

Według Badania Gemius/PBI w marcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 20,4 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon, a sam portal Interia - 14,8 mln użytkowników i 828,1 mln odsłon.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas