PR2023-03-14
1

Jan Bratkowski nowym rzecznikiem UNICEF Polska

Jan BratkowskiJan Bratkowski

Do działu marketingu i komunikacji UNICEF Polska dołączył Jan Bratkowski, obejmując funkcję rzecznika.

Bratkowski ma dbać o wizerunek organizacji w mediach oraz reprezentował ją w środkach masowego przekazu. Do jego obowiązków będzie także należało planowanie, proaktywne budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami oraz zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych.

- W trudnych i dynamicznych warunkach niezbędne jest profesjonalne, rzeczowe, a przede wszystkim wyważone podejście do kwestii komunikacyjnych. Wierzę, że nowy rzecznik będzie profesjonalnym łącznikiem pomiędzy organizacją a mediami. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze skuteczniej komunikować nie tylko naszą misję, ale również kluczowe obszary, którymi zajmuje się organizacja. Nigdy nie pozostajemy obojętni, gdy chodzi o obronę praw dzieci i zabezpieczenie ich życia oraz przyszłości - mówi Paweł Barski, dyrektor marketingu i komunikacji, UNICEF Polska.

Jan Bratkowski ostatnio związany był z agencją Clear Communication Group. Odpowiadał za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe. Prowadził projekty z zakresu public relations, koordynując i zarządzając aktywnościami komunikacyjnymi dla klientów szczególnie z sektora finansowego oraz branży konsultingowej.

Jest absolwentem stosunków międzynarodowych i kulturoznawstwa. Ma wieloletnie doświadczenie jako dziennikarz, redaktor, tłumacz i copywriter. Przez wiele lat był związany m.in. z Polską Agencją Prasową.

Autor:jd

Więcej informacji:UNICEF Polska, Jan Bratkowski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas