Reklama2022-01-14
5

Jan Jankowski odpowiada za marketing w Linkhouse

Jan Jankowski, fot. Piotr Kordyś, konferencja Internet Beta 2021Jan Jankowski, fot. Piotr Kordyś, konferencja Internet Beta 2021

Jan Jankowski objął nowe stanowisko marketing managera w Linkhouse, platformie content marketingu i link buildingu.

Jan Jankowski w Linkhouse odpowiada za zbudowanie działu marketingu,  przygotowanie i egzekucję strategii marketingowej firmy w Polsce i zagranicą. Ponadto, do jego zadań należy reprezentowanie firmy, np. w webinarach czy na wydarzeniach. Wyzwaniem będzie marketing konferencji SEO Poland oraz stworzenie programu lojalnościowego.

Raportuje bezpośrednio do zarządu Linkhouse - Damiana Kozłowskiego i Michała Chlewińskiego.

Jan Jankowski prowadził swoją firmę i szkolił

Jan Jankowski poprzednio był brand managerem w Espir,  gdzie odpowiadał za strategię rozwoju i komunikacji marki Ombre. W latach 2018-2020 rozwijał lokalnie w Białymstoku agencję komunikacji w social media skupiającą się wokół podmiotów sportowych i gastronomii.

Równolegle od 2018 działał szkoleniowo. - Własna działalność szkoleniowa czy tworzenie agencji wypaliło mnie. Dziś wiem, że chcę robić dobry marketing w jednej firmie od A do Z, a nie być przedsiębiorcą czy szkoleniowcem - mówi Jankowski.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Jankowski karierę zaczynał w agencji Sempai.  Prowadził też lokalną agencję komunikacji w social media skupiającą się wokół podmiotów sportowych i gastronomii. Wystąpił na scenie Social Media Week oraz Internet Beta. Pracował m.in. z Elmont Grupa, Lasy Państwowe, ChM Implanty, Straż Miejska w Warszawie, Politechnika Białostocka, catering Czysta Micha, Polska Organizacja Turystyczna, Podpierzyną, czy Świat Supli.

Autor:jd

Więcej informacji:Jan Jankowski, Linkhouse

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas