Reklama2019-09-17
1

Jan Lewiński w zespole K2 Precise

Jan LewińskiJan Lewiński

Jan Lewiński objął funkcję SEM expert w agencji K2 Precise.

Lewiński będzie odpowiedzialny za planowanie, egzekucję i rozwój działań w kanale SEM marek grupy Danone. Ponadto, odpowiada też za promocję i wdrażanie nowych rozwiązań oraz efektywnych taktyk SEM w ramach pozostałych zespołów klienckich agencji.

Swoje 7-letnie doświadczenie w reklamie digital zdobywał m.in. w agencji Performics, gdzie prowadził kampanie SEM i paid social dla takich klientów jak: Eurobank, Samsung, USP Zdrowie, Grupa MGA, Merck, Fashion House, Saturn. W domu mediowym OMD pracował dla marek jak  NIVEA, Daimler Mercedes-Benz, Valeant, Warner Bros.

Autor:jd

Więcej informacji:Jan Lewiński, K2 Precise

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas