Reklama2018-09-13
0

Jan Piotrowski head of programmatic buying w SalesTube

Jan PiotrowskiJan Piotrowski

Jan Piotrowski awansował w agencji e-commerce performance SalesTube (należącej do Group One) na stanowisko head of programmatic buying.

Piotrowski będzie odpowiedzialny za zarządzanie siedmioosobowym zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.

Do Group One dołączył w 2016 r. na stanowisko starszego specjalisty w zespole programmatic buying. Przez ostatnie 1,5 roku pełnił funkcję managera tego zespołu w SalesTube.

Z branżą mediową związany jest od ponad 6 lat. Pracował po stronie wydawców jak i domów mediowych, obsługując m.in. takich klientów, jak: Ferrero, Polkomtel, General Motors, Adidas, AXA, Idea Bank, czy TUI.

Autor:jd

Więcej informacji:Jan Piotrowski, SalesTube, Group One

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas