Reklama2020-02-12
5

Janusz Chabior i Jan Frycz w kampanii OLX.pl przestrzegają przed internetowymi oszustami (wideo)

W nowej kampanii edukacyjnej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl przestrzegającej przed oszustwami w internecie występują aktorzy Janusz Chabior i Jan Frycz. Akcję przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung v Matt i F25.

W spocie z kampanii Janusz Chabior opowiada o przypadku kardiochirurga (gra go Jan Frycz), który chociaż jest wysokiej klasy specjalistą, daje się nabrać na internetowe oszustwo z płatnością za przesyłkę.

- Z tej perspektywy, nawet najmądrzejsza osoba może dać się oszukać internetowym naciągaczom. - Ze statystyk i naszych obserwacji wynika, że kradzieży pieniędzy czy danych może doświadczyć każdy. Niezależnie od płci, wieku, wykształcenia. Ważniejsze, by się przed tym ustrzec. Wierzymy, że pokazanie takich sytuacji, z wyrazistą grą i humorem Janusza Chabiora i Jana Frycza, zadziała jak lustro. Przejrzymy się w nim, ale wyciągniemy naukę, która ustrzeże nas przed niemiłymi konsekwencjami internetowych kradzieży - komentuje Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX.

W kampanii opisywane są najczęstsze oszustwa w internecie, takie jak płatność z góry za nieistniejący przedmiot czy za przesyłkę, kradzież danych, wyciąganie zaliczek przy wynajmie mieszkania.

 

W połowie ub.r. ruszyła akcja OLX.pl pod hasłem „A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora przeciw negatywnym zachowaniom internautów.

Z kolei w drugiej połowie stycznia br. OLX przygotował wspólnie z T-Raperzy znad Wisły teledysk „Antysmog Song” zachęcający do walki ze smogiem.

Nową kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt, a spoty wyprodukował dom produkcyjny F25.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas