Reklama2012-05-18
0

Japońska perfekcja i gratulacje konkurencji reklamują Mazdę 6 kombi (wideo)

W telewizji, radiu i internecie trwa wizerunkowa kampania reklamowa samochodu Mazda 6 kombi. Akcję przygotowały firmy JWT i Mindshare Polska.

Prowadzona obecnie kampania Mazdy 6 kombi podkreśla, że samochód ten wygrał w swojej kategorii test porównawczy magazynu „Motor”. Z tego powodu w reklamach pojawiają się powinszowania w różnych językach razem z hasłem „Konkurencja może nam pogratulować”.

W kampanii eksponowane jest również japońskie pochodzenie Mazdy. Spot telewizyjny pokazuje analogię między precyzją konstruktorów samochodów tej marki a perfekcją rzemieślników tworzących tradycyjne japońskie miecze. Podobna reklama była już wykorzystywana w ubiegłorocznej kampanii Mazdy 3 (przeczytaj więcej i zobacz tamten spot).

Akcja reklamowa Mazdy 6 kombi od 7 maja obejmuje radio (stacje lokalne i regionalne, przede wszystkim w kluczowych miastach, w których są oddziały dealerów Mazdy) oraz internet (billboardy i double billboardy m.in. na onet.biznes.pl, gazeta.pl, wyborcza.biz i money.pl, reklamy targetowane behawioralnie do użytkowników zainteresowanych gospodarką, finansami i rozwiązaniami B2B), a od 14 maja - telewizję (TVN24, TVN CNBC i TVP Info). Spoty reklamowe przygotowała agencja reklamowa JWT, a za doradztwo strategiczne, realizację akcji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Autor:Tomasz Wojtas

Więcej informacji:Mazda 6 kombi, Mazda

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas