Reklama2018-09-03
2

Japońska rodzina je polskie parówki w reklamie Tarczyńskiego

Pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie” ruszyła kampania marki Tarczyński, promująca parówki z szynki oraz parówki z fileta z kurczaka. Akcję przygotowały Red8 i Havas Media.

Reklama pokazuje znanego z wcześniejszej komunikacji marki Japończyka. Serwuje dwójce swoich dzieci parówki, które opisywane są jako pożywne, bo z 95 proc. przygotowane z mięsa. Hasło końcowe brzmi „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.   

Spot emitowany jest w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych, sieciach kin Cinema City i Helios oraz internecie. Zaplanowano także szeroką promocję  w radiu ZET, w ramach której wspólnie zostanie zrealizowana „Wielka Trasa Śniadaniowa Radia ZET i parówek Tarczyński.”

Komunikacja kampanii obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, materiały POS oraz akcje degustacyjne w całym kraju. Działaniom towarzyszą akcje trade marketingowe.

Spot przygotowała agencja Red8, za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Autor:jd

Więcej informacji:Tarczyński

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas