Reklama 2021-01-20
6

Jarosław Ziębiński odchodzi z Publicis

Jarek Ziębiński Jarek Ziębiński

Jarosław Ziębiński, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy, z końcem marca żegna się z agencją. Jego obowiązki przejmie Tomas Lauko, COO Publicis Northern & Central Europe.

- Jarek Ziębiński podjął decyzję o rezygnacji z funkcji CEO Northern and Central Europe Publicis Groupe. Utrzymanie silnego wzrostu w całym regionie zapewni nowy zespół zarządzający, na którego czele stoi Tomas Lauko, chief operating officer Northern and Central Europe Publicis Groupe, wspierany przez Veronikę Borbas, chief talent officera i Joanę Andrade, chief financial officera w regionie NCE - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Ruszak, odpowiedzialny za komunikację w Publicis Groupe.

Tomas Lauko będzie raportował bezpośrednio do Steve'a Kinga, chief operating officera Publicis Groupe. Ziębiński do końca roku będzie pełnił funkcję doradczą w grupie, co ma zapewnić  "kompletne przekazanie obowiązków". 

Dotychczas Tomas Lauko jako chief operating officer Northern & Central Europe podlegał Jarosławowi Ziębińskiemu.

Jarosław Ziębiński był CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy od lipca 2018 roku. Z Grupą związany jest od 1996 roku. Początkowo był dyrektorem zarządzającym Leo Burnett Warszawa, w 2001 roku objął stanowisko chairman & CEO Asia Pacific z siedzibą w Singapurze. Od 2016 do 2018 roku był globalnym CEO odpowiedzialnym za Pubicis One.

Publicis wdraża strategię Power of One

Pod koniec ubiegłego roku grupa Publicis ogłosiła kolejny etap rozwoju w ramach modelu Power of One. W grupie powstał nowy klaster konsolidujący rynki Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii.  Procesem integracji zarządza Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska.

- Kolejny etap wdrażania modelu Power of One w Europie Wschodniej polega na wzmacnianiu oraz  integracji naszych kluczowych kompetencji i tworzeniu jeszcze większej dostępności do naszych strategicznych zasobów, by dzięki temu dokładniej odpowiadać na wyzwania obecnych i przyszłych klientów - komentował zmiany Jarosław Ziębiński.

Ideą modelu operacyjnego Power of One, wdrażanego od wiosny 2019 roku, jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. 

W Polsce model Power of One zakłada skupienie się na siedmiu głównych obszarach: data science, creative & content, commerce, media, PR, production, investment.

Autor: jd

KOMENTARZE (6) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas