Reklama2009-09-04
1

'Jeden za wszystkie' w kampanii kredytu konsolidacyjnego weurobanku

Pod hasłem "Jeden za wszystkie" ruszyła kampania reklamowa kredytukonsolidacyjnego w eurobanku. Akcja obejmuje telewizję, internet iprasę.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa kredytu konsolidacyjnego weurobanku podkreśla, że ta oferta pozwalaskumulować wiele zobowiązań w jedną, wygodną spłatę oraz obniżyćmiesięczne płatności nawet o połowę, dzięki rozłożeniu rat nadłuższy czas. Kreacja pod hasłem "Jeden za wszystkie" opiera się nadwóch wariantach, w których zalety tego kredytu i jego praktycznąrealizację przedstawia kobieta i mężczyzna. Telewizyjny spot napotrzeby tej kampanii został zrealizowany w technice stopmotion.




Akcja jest prowadzona w telewizji (kanały z grup TVP, TVN iPolsat), internecie (największe portale) oraz prasie (wiodące tvguidy). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września -przygotowała agencja reklamowa DDB, planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom,natomiast działania PR realizuje agencja Rc2.

Autor:tw

Więcej informacji:eurobank

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas