Radio2014-12-15
0

Jedynka dominuje wśród słuchaczy w wieku od 60 do 75 lat

W okresie od maja do października 2014 roku na pozycji lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 60 do 75 lat uplasowała się Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Pozycja zdecydowanego lidera w badanym okresie należała do Jedynki. Stacja ta zanotowała udział w rynku radiowym na poziomie 30 proc., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu od maja do października 2014 roku o 1,2 pkt. proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło RMF FM, które miało 12,5 proc. udziału (do góry o 0,6 pkt. proc.). Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowało Radio ZET (10,9 proc.; tyle samo, ile rok wcześniej).

Z pozycji drugiej na czwartą spadła sieć radiowa Audytorium 17 (10,2 proc.; - o 1,7 pkt. proc.). Czołową piątkę zestawienia zamyka Radio Maryja (5,7 proc.; - 0,7 pkt. proc.).

Zobacz tabelę


Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od września do listopada 2014 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas