Koncern Amazon przygotował reklamę inteligentnego głośnika Alexa przeznaczoną na tegoroczną transmisję Super Bowl. Główną postacią spotu jest szef koncernu Jeff Bezos, który musi stawić czoło kryzysowej sytuacji.
Na razie w sieci dostępny jest jedynie trwający pół minuty teaser reklamy Amazona. Dochodzi w niej do nieprzewidzianej sytuacji w której oferowany przez Amazon inteligentny głośnik Alexa odmawia posłuszeństwa.
W dalszej części spotu pojawia się postać Jeffa Bezosa, w momencie gdy sprawa awarii głośnika staje się już głośna w mediach. Szef Amazona staje wobec kryzysu który będzie musiał rozwiązać, jednak teaser nie wyjaśnia w jaki sposób Bezos sobie z tym poradzi każąc czekać widzom do czasu emisji pełnej reklamy.
Na tę będzie trzeba zaczekać do 4 lutego br. gdy planowana jest transmisja tegorocznego finału Super Bowl. Wówczas spot Amazona ma się pojawić w pełnej wersji.
Ubiegłoroczną transmisję telewizyjną z Super Bowl nadawaną przez stację Fox oglądało średnio 111,3 mln widzów.