Ruszyła nowa kampania reklamowa izotonika 4Move, promująca wariat Runmageddon dla wyjątkowo aktywnych fizycznie. Akcję promuje ambasador marki Jerzy Dudek.
Nowa kampania 4Move nawiązuje do cyklu ekstremalnych imprez biegowych Runmageddon. W tym roku w zawodach na Saharze wziął udział były piłkarz reprezentacji Jerzy Dudek. Spot pokazuje zmagania sportowca w czasie biegu na pustyni.
Spot można oglądać w internecie.
Marka 4Move jest sponsorem Runmageddonu, w związku z czym powstała limitowana seria napoju o smaku pomarańczowym, którą otrzymywali zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów. W czerwcu do sklepów trafi specjalna edycja 4Move Runmageddon o smaku pomarańczowym, z dedykowaną etykietą, na której zobaczymy Jerzego Dudka.
4Move stawia na sport
Jerzy Dudek to kolejna osoba związana ze światem sportu, która pojawia się w reklamach 4Move. Markę promują także trener piłkarskiej reprezentacji Polski Adam Nawałka czy himalaista Adam Bielecki.