Prasa2014-08-07
35

Jesienią zadebiutuje „Uroda życia” od Edipresse. Naczelną Anna Maruszeczko

Anna Maruszeczko, fot.akpaAnna Maruszeczko, fot.akpa

Wydawnictwo Edipresse Polska jesienią wprowadzi na rynek nowy luksusowy miesięcznik dla dojrzałych kobiet „Uroda życia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pismem kieruje Anna Maruszeczko, a wydawca planuje, że jego sprzedaż wynosić będzie 80 tys. egz.

Wprowadzenie nowego miesięcznika ma umocnić pozycję Edipresse w szerokiej kategorii luksusowych magazynów dla pań, w której wydawnictwo ma obecnie dwutygodnik people „Viva!”.

Nad projektem „Urody życia” spółka pracowała dwa lata. O tym, że taki magazyn trafi na rynek w tym roku portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy już w maju (więcej na ten temat).

Miesięcznik „Uroda życia” ma być skierowany do dojrzałych, wymagających i inteligentnych czytelniczek, które poszukują pogłębionych treści, cenią sobie jakość życia i stać je na wysoki jego poziom. Nowy tytuł Edipresse ma konkurować z innymi luksusowymi miesięcznikami dla kobiet: „Twoim Stylem”, „Panią”, „Zwierciadłem” i „Wysokimi Obcasami Extra”.

Magazyn nie będzie koncentrować się na celebrytach, ale postawi raczej na historie ludzi mniej znanych, a czasami wręcz nieznanych, ale prowadzących pasjonujące życie (na okładce zerówki znalazła się aktorka Izabela Kuna). Tytuł ma też poruszać tematy psychologiczne, ale będą one prezentowane inaczej niż np. w „Zwierciadle”.

Redaktor naczelną nowego pisma została Anna Maruszeczko, dotąd dziennikarka „Vivy!”, od lat związana też z TVN. Wśród autorów miesięcznika znajdują się: Magdalena Żakowska, Jacek Masłowski, Agnieszka Maciąg (będzie pisać przede wszystkim o jedzeniu) i Marzena Rogalska. Stałymi felietonistami pisma będą zaś: Stanisława Celińska, Małgorzata Szumowska, Arkadiusz Recław, Katarzyna Lengren.

Jak ustaliliśmy, pierwszy numer „Urody życia” ukaże się w październiku w cenie 7,99 zł. Wydawca prognozuje, że magazyn będzie się sprzedawał w liczbie około 80 tys. egz.

Wejście na rynek nowego tytułu Edipresse chce wesprzeć kampanią promocyjną, na którą przeznaczył 4,5 mln zł. Ma ona objąć wszystkie media i trwać kilka miesięcy.

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” wyniosła 193 042 egz., „Pani” - 82 510 egz., a „Zwierciadła” - 79 072 egz. (więcej na ten temat).

Autor:Robert Stępowski

KOMENTARZE(35)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas