Małe pyszności są nie tylko dla dzieci, przekonuje Toffifeewciągając całe rodziny w pomysłowe działania. Do udziału w akcjizachęcają m.in. materiały wykreowane przez Grey Matters.
Agencja Grey Matters, działająca w strukturach ASM group dlaStorck przygotowała kreację materiałów obejmujących projekt reklamyprasowej i billboardu internetowego, które zachęcają do odwiedzeniastrony www.toffifee.pl.
Reklama przygotowana przez Grey Matters ma w sumie cztery emisjew dodatku "Gazety Wyborczej" "Co jest grane", a do końca listopadabędzie można zobaczyć ją na stronie www.gazeta.pl oraz www.cinema-city.pl.
Poza kreacją od Grey Matters projekt nagłaśniają również spotyToffifee emitowane w kinach Cinema City oraz spoty konkursowe"Dziecinnie prosty konkurs" przygotowane przez Rmf fm iprezentowane na ich antenie.
Zakupem mediów dla całego projektu firmy Storck zajął się dommediowy Optimum Media OMD.