Reklama2023-06-06
0

Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee

Agencja Peppermint w ramach współpracy z firmą Storck Polska przygotowała kreacje graficzne promujące nową loterię konsumencką marki Toffifee.

Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.

Zakres działań uwzględniał stworzenie kluczowych elementów wizualnych, takich jak key visual i projekty graficzne dla punktów sprzedaży (POS), w tym toppery, nakładki na standy oraz plakaty.

Dodatkowo, Peppermint przygotowała materiały promocyjne dla działań digital, jak banery, animacje i wideo dedykowane mediom społecznościowym, reklamom display i platformie YouTube.

Akcja „Loteria tkwi w Toffifee” potrwa do 25 czerwca 2023 r. Aby wziąć udział w losowaniu, należy kupić dowolne opakowanie Toffifee, zachować dowód zakupu, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na dedykowanej stronie internetowej. Do wygrania są m.in. 15.000 zł na rodzinne wakacje i bilety wstępu do parku rozrywki Energylandia.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Toffifee, Storck Polska, Peppermint

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas