Reklama2023-04-06
0

Peppermint powered by Quad tworzy dział influencer marketingu, na czele Natalia Szymczyk

Natalia SzymczykNatalia Szymczyk

Natalia Szymczyk objęła stanowisko head of influencer marketing w agencji Peppermint powered by Quad.

Natalia Szymczyk będzie odpowiadała za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych współprac i kampanii z influencerami we wszystkich kanałach komunikacji.

Natalia Szymczyk do tej pory agencja realizowała kampanie influencerskie wewnątrz obecnych zespołów. Rozwój oferty, to odpowiedź na rosnące potrzeby obecnych i nowych klientów agencji.

Szymczyk doświadczenie w influencer marketingu zdobywała w agencjach Brandbuddies oraz Stor9, gdzie odpowiadała za prowadzenie zespołu realizującego kampanie z twórcami, dla klientów takich jak: Sephora, HBO Max, RTV Euro AGD. Johson, Henkel, Empik czy Huawei.

We wcześniejszych latach pracowała też jako account w takich agencjach jak Red8, Ogilvy czy Isobar, prowadząc działania dla takich marek, jak Amrest, CEDC, Bonduell,  BZ WBK, Mastercard.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas