Nikon kampanią pod hasłem „Jestem własną wizją świata” chce zachęcić pasjonatów fotografii, by wyrażali swoje autorskie wizje świata na zdjęciach. Akcję przygotowały firmy Jung von Matt, Walk Creative i Maxus.
W kampanii jako inspirację Nikon prezentuje prace fotografów, którzy ujmują rzeczywistość z własnej, nietypowej perspektywy. W pierwszej fazie akcji w Europie wykorzystano zdjęcia autorstwa Clarka Little'a, hawajskiego fotografa. Głównym bohaterem drugiej odsłony, która rozpocznie się pod koniec roku, będzie Andrius Alexsandravicius fotografujący świat przez pryzmat szklanej kuli.
W Polsce kampania obejmuje reklamy w kinach, prasie i internecie. Ponadto materiały marketingowe są udostępniane poprzez kanały własne Nikona Polska, w tym na stronie jestemwlasnawizjaswiata.
Za kreację reklam odpowiada agencja Jung von Matt, adaptacją kampanii na rynek polski zajęła się agencja Walk Creative. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Maxus.