Reklama2013-07-10
6

Joanna Hurda i Michał Krejza w McCann Worldgroup. “Multidyscyplinarny system pracy”

W lipcu br. zarząd McCann Worldgroup w Polsce chce zakończyć budowanie nowej struktury menadżerskiej w grupie. Do zespołu dołączyli Joanna Hurda - jako regional account director oraz Michał Krejza - jako growth director.

Jak informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Borowski, szef McCann Worldgroup Polska, głównym zadaniem Joanny Hurdy i Michała Krejzy będzie wprowadzenie multidyscyplinarnego systemu pracy, polegającego na kompleksowej obsłudze klienta w ramach grupy. Jako lider marki Joanna Hurda będzie odpowiadała za wszystkie działania ze strony McCann Worldgroup na rzecz MasterCard, zaś Michał Krejza dla Coca-Coli. Dodatkowo, zadaniem Michała Krejzy będzie też wspieranie szefów spółek wchodzących w skład grupy (McCann Warsaw, MRM, Momentum i Weber Shandwick - przyp. red.) przy pozyskiwaniu nowego biznesu w obszarach: marketingu zintegrowanego, digital, PR i reklamy.

Joanna Hurda posiada wieloletnie doświadczenie w różnych obszarach w branży reklamowej na poziomie regionalnym, które zdobyła pracując m.in. dla Carrefour i P&G. Michał Krejza zajmował z kolei kierownicze stanowiska w takich agencjach reklamowych, jak Euro RSCG, Team One oraz Saatchi & Saatchi.

Przypomnijmy, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy w McCann Worldgroup doszło do kilku istotnych zmian personalnych w pionie menedżerskim. Stanowisko dyrektora kreatywnego objął Jacek Szulecki, który z branżą reklamową związany jest od ponad 21 lat. W firmie pojawiła się także Agnieszka Wichracka, która jest odpowiedzialna za zarządzanie działem account management. Z branżą reklamową jest związana od ponad 15 lat.

- Zarówno Agnieszka, jak i Jacek to ludzie, których przedstawiać nie trzeba. Podobnie jak nowego partnera zarządzającego Weber Shandwick - Katarzyny Kluk czy naszego szefa strategii Marcina Samka. Kasia ma ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu i Public Relations w różnych branżach: m.in. telekomunikacyjnej, modowej, muzycznej, kosmetycznej. Zanim założyła własną agencję, przez 10 lat pracowała w Nokii, przez ostatnie lata pełniąc funkcję dyrektora marketingu i Public Relations. Doświadczenie, które posiada Katarzyna łączy w sobie lata praktyki marketera, który rozumie współczesny PR, wyniesione z pracy dla dużych, międzynarodowych firm, jak i z zarządzania własną agencją. Jestem przekonany, że jej umiejętności, znajomość rynku i doświadczenie, sprawią, że Weber Shandwick osiągnie pozycję lidera w branży. Marcin Samek ma 11 lat doświadczenia, wynikającego z pracy w opracowywaniu i zarządzaniu strategiami komunikacyjnymi dla lokalnych i sieciowych agencji reklamowych, i to zarówno w obszarze ATL, jak i BTL i digital - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Borowski.

Borowski dodaje, że zmiany zostały wprowadzone tylko w tych obszarach, w których był one niezbędne. - Ze strategicznego punktu widzenia Momentum i MRM potrzebowały jedynie jasnego podziału kompetencji - na marketing zintegrowany i digital po to, żeby każda ze spółek mogła być silnym podmiotem na rynku i równocześnie współpracować ze sobą na kluczowych klientach i projektach. Monika Biedrzycka - wieloletnia szefowa Momentum i Jakub Urbaniak, obecny dyrektor zarządzający MRM, to bardzo dobrzy specjaliści w swoich dziedzinach - Jakub - nowych technologii, Monika - marketingu zintegrowanego. Oboje są związani z McCann Worldgroup od lat i wchodzą w skład nowego zarządu, który jest świetnym przykładem tego, jak można połączyć kompetencje osób, które dopiero przyszły do firmy z doświadczeniami i wiedzą tych, którzy znają ją od podszewki - podkreśla Borowski.

Czy wprowadzone zmiany personalne się opłaciły? - Tak. W bardzo krótkim czasie dostaliśmy od klientów olbrzymi kredyt zaufania. Jestem świadomy tego, że efekty naszej pracy będą w sposób oczywisty widoczne za kilka miesięcy. Już teraz jednak widać zmianę podejścia rynku do McCann Worldgroup. Czasem sam jestem zaskoczony, kiedy klienci mówią mi, że zmiany, które się u nas dzieją, są widoczne gołym okiem. I to nie tylko w zmianie sposobu, w jaki się komunikujemy i obsługi, ale co najważniejsze w produkcie kreatywnym, jaki dostarczamy. A ten produkt to wypadkowa talentu ludzi, którzy u nas pracują, ale także rozumienie potrzeb firm i marek, które chcą nam zaufać - mówi Wojciech Borowski.

Wojciech Borowski objął funkcję szefa McCann Worldgroup Polska w kwietniu br. Na łamach Wirtualnemedia.pl eksperci ds. komunikacji mówili, że przed Borowskim stoi bardzo trudne wyzwanie, polegające na przywróceniu firmy do tzw. „pierwszej ligi” (więcej na ten temat).


 

Autor:Krzysztof Lisowski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas