Reklama2018-10-16
0

Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński w kampanii przeciw hejtowi "Pogromcy Złośliwości"

Pod hasłem "Pogromcy Złośliwości" ruszyła wspólna kampania sieci klubów fitness CityFit i fundacji Cancer Fighters, mająca na celu wzrost świadomości społecznej dotyczącej hejtu oraz aktywności fizycznej jako ważnego elementu profilaktyki przeciwnowotworowej.  W akację włączyli się zawodnicy MMA - Joanna Jędrzejczyk i Artur „Kornik” Sowiński.

Kampania polega na odpowiadaniu na hejterskie komentarze grafikami lub krótkimi filmikami. W materiałach ambasadorzy akcji przekonują, że zamiast pisać negatywne komentarze w sieci, lepiej pomóc dzieciom walczącym z prawdziwą złośliwością - chorobą nowotworową.

– Naszą akcją chcemy zachęcić do zmiany perspektywy i do przekucia złej energii w coś dobrego. Pozytywne nastawienie i wzajemne wsparcie to wartości ważne dla naszej marki i bardzo liczymy na to, że wspólnie z naszymi Ambasadorami, przekonamy nieprzekonanych, że pomaganie jest fajniejsze niż hejtowanie - mówi Karolina Bałaban, PR manager CityFit.

Na stronie kampanii można kupić cegiełki oraz charytatywne wejściówki do klubów CityFit, z których dochód trafi na konto fundacji. Równolegle sieć uruchomiła możliwość charytatywnej dopłaty do karnetu dla swoich klubowiczów.

Za produkcję i promocję materiałów wspierających akcję odpowiedzialna jest agencja reklamowa GPD Agency, która stworzyła koncept akcji.

Pogromców Złośliwości wspierają również system płatności Tpay.com oraz dostawca oprogramowania firma NVT. W wyszukiwaniu najbardziej złośliwych komentarzy pomaga zespół i aplikacja Newspoint.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas