Reklama2018-09-19
5

Joanna Kulig i Jeanne Damas tańczą w nowej odsłonie kampanii Reserved

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej, promującej najnowszą kolekcję marki Reserved (LPP). Głównymi bohaterkami spotu "Call for Dance" zostały aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.

Kampania Reserved ruszyła w pierwszych dniach września. Jej hasło "I Can Boogie" nawiązuje stylistyką do lat 60. i 70.,  w rolach głównych znajdują się bohaterki, które mają "biust i talię". W premierowej, musicalowej odsłonie, aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas śpiewały hit "I can Boogie".

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/dyrektor-marketingu-reserved-o-starych-dobry-czasach-kiedy-kobieta-byla-kobieta ##

W drugiej etiudzie, "Call for Dance", przenosimy się do centrum Warszawy, do zabytkowego budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej. Tam bohaterki wykonują spontaniczny, radosny taniec. W tle słychać francuską piosenkę zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”. Spot można oglądać w internecie.

Film koresponduje ze stylem retro, który zobaczymy w nowej kolekcji Reserved. Jest duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi, wprowadzono miniaturowe akcesoria.

W ramach kampanii zostaną opublikowane łącznie trzy mini-etiudy. Premiera ostatniej 27 września. Produkcją reklamy zajęła się Warsaw Creatives. Spoty wyreżyserował Gordon von Steiner, za zdjęcia odpowiada Stuart Winecoff.

Autor:jd

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas