Reklama 2021-04-28
0

Joanna Łojko, Kacper Sawicki, Maciej Twardowski w jury Cannes Lions

Joanna Łojko, Kacper Sawicki, Maciej Twardowski Joanna Łojko, Kacper Sawicki, Maciej Twardowski

W tegorocznym konkursie reklamowym Cannes Lions prace oceniać będą Joanna Łojko (Fundacja Rak'n'Roll), Kacper Sawicki (Papaya Films) oraz Maciej Twardowski (Ogilvy).

Joanna Łojko, dyrektor zarządzająca i członkini zarządu Fundacji Rak'n'Roll), będzie oceniała prace zgłaszane w kategorii Health & Wellness Lions (Shortlist Jury) .

Kacper Sawicki, executive producer, Papaya Films, zasiada w jury kategorii Film Craft Lions (Shortlist Jury).

Organizatorzy festiwalu Cannes Lions do grona jurorów zaprosili executive creative directora Ogilvy, Macieja Twardowskiego. Będzie on oceniał prace w kategorii Brand Experience & Activations (Shortlist Jury).

Oprócz wymienionej trójki, Polskę w gronie jury Cannes Lions reprezentują Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director w DDB Warszawa oraz Dawid Szczepaniak, chief creative officer w VMLY&R Poland.

W tym roku w jury 52 proc. składu stanowią kobiety, co jest najwyższym wynikiem w historii.

Cannes Lions 2021 tylko online

Najbliższa odsłona festiwalu wraca po dwuletniej przerwie – zeszłoroczna edycja została odwołana z uwagi na globalną pandemię. Cannes Lions 2021 odbędzie się w pełni w formie online w dniach 21-25 czerwca i nagrodzi dokonania agencji za lata 2020 i 2021.

Cannes Lions International Festival of Creativity jest jednym z najważniejszych festiwali kreatywności w branży reklamowej – wydarzeniem, podczas którego spotykają się przedstawiciele najbardziej wpływowych marketerów oraz najwybitniejsi twórcy z obszaru reklamy i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas