Reklama2014-08-28
1

Joanna Moro, Joanna Kulig, gwiazdy „Czasu honoru” i „The Voice of Poland” reklamują jesień w TVP

Seriale „Czas Honoru - Powstanie”, „O mnie się nie martw”, „Blondynka” oraz programy „Rolnik Szuka żony” i „The Voice of Poland” promowane będą w ramach jesiennej kampanii Telewizji Polskiej. Działania obejmą outdoor, prasę, radio i internet.

W reklamach pojawią się wizerunki Joanny Moro, serialowej „Blondynki”, Joanny Kulig i Stefana Pawłowskiego grających w serialu „O mnie się nie martw”, a także odtwórców głównych ról w serialu „Czas honoru - Powstanie”: Macieja Zakościelnego, Jakuba Wesołowskiego, Jana Wieczorkowskiego oraz Antoniego Pawlickiego oraz jurorów „The Voice of Poland”: Justyny Steczkowskiej, Edyty Górniak, Marka Piekarczyka, Barona i Tomsona.

Działania promocyjne dla wszystkich formatów prowadzone będą w prasie, internecie i na outdoorze, zaś „O mnie się nie martw” i „The Voice of Poland” będą też promowane w radiu. Z kolei “Czas Honoru - Powstanie” nie będzie mieć reklam w internecie, ale za to będzie mieć spoty kinowe. TVP ma w planach też działania niestandardowe dla swoich produkcji.

Kampania reklamowa większości pozycji rusza na przełomie sierpnia i września br., natomiast działania promujące nową serię “Czasu honoru” trwają już od początku sierpnia.

Kreację kampanii seriali i show „The Voice of Poland” przygotowało biuro marketingu TVP, zaś, kreację do akcji reklamującej „Rolnik szuka żony” przygotowała Fabryka Wyobraźni. Media zaplanował dom mediowy Equinox/Value Media.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas