Reklama2017-05-05
2

Jogurt Fantasia reklamowany w wersjach z czekoladą Wedel (wideo)

Danone Polska wprowadził do sprzedaży dwie nowe wersje jogurtu Fantasia - z czekoladą E.Wedel. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Spróbuj, a się zakochasz” przygotowana przez firmy Young&Rubicam, MediaCom Warszawa i Labstore.

Jedna z nowych wersji jogurtu Fantasia zawiera mleczną czekoladę Wedel, a druga - gorzką. Informacje o tym, a także logo marki Wedel, są eksponowane na opakowaniach.

Akcja marketingowa jest oparta na reklamach z subtelnymi, apetycznymi wizualizacjami promowanych jogurtów. Jest realizowana pod hasłem „Spróbuj, a się zakochasz”.

Kampania reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (10-sekundowy spot), a także w punktach sprzedaży (materiały POS).

Spot przygotowała agencja Young&Rubicam, materiały POS - agencja Labstore, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Poprzednio Danone promował jogurty Fantasia wiosną ub.r. Wówczas wspierał kampanią Fantasię Black i White, w specjalnych opakowaniach zaprojektowanych przez Anię Kruk.

Autor:bg

Więcej informacji:Fantasia, jogurt, Danone, Wedel

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas