Reklama2010-10-26
0

Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym San Markos

Johan H. Ohlson rozpoczął pracę jako dyrektor kreatywny agencji San Markos. Wcześniej był związany m.in. z BBDO, Saatchi, Scholz & Friends, Serviceplan i DDB.

Johan H. Ohlson jako dyrektor kreatywny San Markos będzie pracował w teamie z Tomaszem Chojnackim, który wcześniej zajmował to stanowisko. Ohlson będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych budżetów, stały rozwój działu kreacji, rekrutację nowych teamów kreatywnych oraz promowanie San Markos w międzynarodowym środowisku reklamy i doprowadzenie do kolejnych sukcesów agencji na festiwalach reklamowych na całym świecie.


Ostatnio Johan H. Ohlson pracował jako dyrektor kreatywny w agencji Very Advertising. Wcześniej był związany z agencjami w całej Europie, m.in. BBDO, Saatchi, Scholz & Friends, Serviceplan i DDB. W czasie swojej kariery zrealizował blisko 50 filmów reklamowych oraz zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, w tym Srebrne i Brązowe Lwy w Cannes.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas