Reklama2020-09-07
0

Piotr Majewski ponownie dyrektorem kreatywnym V&P

Do zespołu agencji reklamowej V&P dołączył Piotr Majewski, obejmując nowe stanowisko dyrektora kreatywnego. Będzie odpowiadał za rozwój działu kreacji.  

Piotr Majewski związany jest z branżą reklamową od 22 lat. To właśnie w V&P rozpoczął swoją karierę zawodową jako szef działu kreacji. Cały czas związany z branżą reklamową, rozwijał swoją karierę zawodową tworząc kampanie ATL/BTL, digital, koncepcje scenografii i samych eventów, branding nowych marek i produktów oraz projektowanie opakowań. J

est współautorem nagradzanych kampanii promocyjnych, a realizował projekty m.in. dla marek Audi, BMW, VW, Porsche, Skoda, Seat, Knorr, Winiary, Heinz, Pudliszki, Mlekołaki, Makro, Eurocash, PZU, Lech, Tyskie, czy Nivea.

- Zadaniem Piotra jest rozwój  kreatywności, efektywności, lepszej organizacji zespołów kreatywnych oraz wspieranie talentów, nadzorowanie i udział w procesach przetargowych - mówi Tomasz Życki, dyrektor zarządzający V&P.

V&P w ostatnich tygodniach wzmocniło dział kreacji nie tylko w osobie dyrektora kreatywnego, ale również zatrudniając dwóch nowych grafików: Małgorzatę Balas i Pawła Stepanowa oraz Jakuba Kaczmarka w roli motion designera, a także Aleksandrę Dziopę jako copywriterkę.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas