Reklama2019-05-07
0

Johnson's zmienia formułę kosmetyków i rusza z kampanią „Wybierz łagodność"

Ruszyła akcja marki kosmetyków dla dzieci Johnson's „Wybierz łagodność”. Przygotowały ją Spółdzielnia PR, Medisson Media,  hi.advertising oraz Hignoon.pl & Noon. Pictures.

Celem akcji „Wybierz łagodność” jest promocja nowej formuły kosmetyków Johnson's oraz nowej linii dla niemowląt CottonTouch z czystą bawełną. Aktywacje kierowane są m.in. do położnych. Dla nich w 8 miastach Polski organizowane są sesje warsztatowe z ekspertami.

Działania dla rodziców prowadzone są na Facebooku i Instagramie. Do akcji zaproszono także influencerki. Dodatkowo marka współpracuje z wydawnictwami parentingowymi, w tym z Edipresse w ramach Wirtualnej Szkoły Rodzenia.

Rok przełomu dla Johnson’s

- Rok 2019 jest dla marki przełomowy. Zmieniamy się wewnątrz i na zewnątrz, wychodząc na przeciw oczekiwaniom rodziców. Wiemy jak istotna jest dla nich łagodność, dlatego to właśnie ona jest kluczową wartością w naszej kampanii - mówi Mateusz Oktaba, brand manager CEE - Johnson’s Baby & Penaten.

W ten sposób brand chce zakomunikować zmiany, jakie zaszły w jego kosmetykach. Jak przekonuje, wszystkie produkty zawierają teraz o 60 proc. mniej składników w formułach w porównaniu z dotychczasowymi. Wszystkie bazują też w 90 proc. na surowcach pochodzenia naturalnego, pozbawione są barwników, parabenów i SLS/SLES.

Za działania PR i content marketing i współpracę przy budowaniu strategii kampanii edukacyjnej oraz event design odpowiada Spółdzielnia PR, influencer relations prowadzi Medisson Media, działania w social media agencja hi.advertising, a materiały filmowe na potrzeby kampanii zrealizował dom produkcyjny Hignoon.pl & Noon. Pictures.

Autor:jd

Więcej informacji:Johnson’s, Wybierz Łagodność

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas