Reklama2017-03-16
0

Jolanta Mazurek, Piotr Niemczyński, Michał Tyburcy i Karol Stefański business directorami w Change/Serviceplan

Agencja reklamowa Change/Serviceplan (Group One) wprowadza nowy system zarządzania agencją. W celu skrócenia procesu decyzyjnego utworzyła nowe stanowiska business directorów, które objęli Jolanta Mazurek, Piotr Niemczyński, Michał Tyburcy i Karol Stefański.

Jak podano w komunikacie celem utworzenia stanowisk business directorów jest „skrócenie ścieżki decyzyjnej i zapewnienie klientom regularnego kontaktu z ludźmi, którzy z jednej strony znają szczegóły realizowanych projektów, a z drugiej stanowią w agencji najwyższy operacyjny szczebel decyzyjny”.

Na stanowiska business directorów powołano czwórkę menadżerów od wielu lat są związani z Change i strukturami Group One. Są to: Jolanta Mazurek (dotychczas group account director), Piotr Niemczyński (dotychczas group account director), Michał Tyburcy (dotychczas account director) i Karol Stefański (dotychczas head of digital).

Odpowiadają oni nie tylko za jakość realizowanych projektów i operacyjne sprawy swoich klientów, ale także za stabilność i efektywność zespołu oraz P&L budżetów, które nadzorują. Mają do dyspozycji zasoby w postaci strategii, kreacji i produkcji. Dodatkowo każde z nich będzie odpowiedzialne za jakiś obszar funkcjonowania całej agencji. System motywacyjny wspomagać będą jednolite, ale ustalone indywidualne plany bonusowe, który premiują zarówno wyniki biznesowe jak i poziom satysfakcji klientów.

- Tradycyjny, obowiązujący od lat model hierarchii w agencjach reklamowych na samej górze wygląda tak, że za poszczególne budżety odpowiedzialni są account directorzy raportujący do client services directora, a ten z kolei do dyrektora zarządzającego. U nas ta ścieżka i tak była o jeden szczebel krótsza, ale uznaliśmy, że potrzebujemy jeszcze przyspieszyć proces decyzyjny, żeby wyprzedzić oczekiwania rynku i naszych klientów - mówi Wojciech Putrzyński CEO i dyrektor zarządzający Change/Serviceplan.

W skład Group One wchodzą agencje reklamowe Change Serviceplan i Gong, domy mediowe Value Media i Mediaplus, SalesTube - agencja ecommerce performance oraz ReveScore, certyfikowany partner technologiczny i marketingowy platformy DoubleClick by Google.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas