Jon Williams, chief creative officer Grey EMEA, będzie przewodniczył obradom jury konkursu KTR 2015.
Jon Williams, który będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury KTR 2015, rozpoczął karierę w tradycyjnej reklamie, a następnie przez dziesięć skupił się na działaniach i komunikacji w obszarze digital, po czym objął stanowisko chief creative officer Grey.
Pracował w Publicis, Wunderman i BMB, dla tak różnych marek jak Honda, Rolls Royce, Ford, Toshiba, Carling, Adidas, Hewlett Packard, X-Box, Microsoft, Land Rover, Renault i Brytyjska Fundacja Serca, a jego prace były wykorzystywane na całym świecie. Jon osobiście zdobył ponad 150 międzynarodowych nagród, zarówno za kreatywnośc, jak i efektywność. Wielokrotnie uczestniczył w obradach lub przewodniczył jury D&AD, Cannes i prawie we wszystkich lokalnych konkursach kreatywnych w regionie EMEA.
Termin składania zgłoszeń w tegorocznym konkursie KTR minął 16 marca br. Obrady startują 10 kwietnia, a ich zakończenie wyznaczono na 16 kwietnia. Gala finałowa i wręczenie nagród odbędzie się 14 maja.