Reklama 2018-01-08
0

Josep Hernandez przeszedł z Mondelez do Wavemaker

Josep Hernandez, poprzednio pełniący funkcję senior director of global media strategy&communications planning w firmie Mondelez, dołączył do zespołu agencji Wavemaker, gdzie objął stanowisko global client lead. Odpowiada za globalną obsługę firmy L'Oreal.

W Wavemaker (agencji, która powstała z połączenia MEC i Maxusa) Josep Hernandez odpowiada za globalną obsługę firmy L'Oreal. Zajmie się m.in. globalną strategią dla tego marketera, która potem wdrażana będzie na rynkach lokalnych.

Będzie pracować w biurze w Paryżu, a raportować do Aarona Smitha, global chief client officera Wavemaker.

Josep Hernandez ostatnio, od 2012 roku, pracował jako senior director of global media strategy&communications planning w firmie Mondelez. Przypisuje mu się rosnąc, globalny zwrot inwestycji w media dla takich marek koncernu jak Oreo, Cadbury, Trident.

Wcześniej związany był z rynkiem agencji reklamowych, pracował m.in. w Wunderman, Y&R i Ogilvy.

Autor: bg

Więcej informacji: Josep Hernandez, Mondelez, Wavemaker

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas