Prasa 2011-10-26
1

Jubileuszowa „Claudia” z Beatą Pawlikowską

W środę 26 października br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe, listopadowe wydanie miesięcznika „Claudia” (G+J Polska), który obecny jest na rynku już od 18 lat. Wydanie będzie mieć zwiększoną objętość i trzy nowe rubryki.

Nowościami w piśmie będą autorska rubryka Beaty Pawlikowskiej „Felieton Beaty”, dział „Drogie/Tanie” prezentujący kosmetyki wyższej półki oraz ich tańsze odpowiedniki oraz rubryka „Gwiazda Telegram”, w której znane osoby (w tym numerze jest to Anna Dereszowska) opowiadać będą o swoich ulubionych miejscach, potrawach, książkach itp.

W numerze przedstawione zostało także „urodzinowe menu”, w którym znalazły się dania przygotowane przez 20 znanych osób, m.in. Nigellę Lawson, Monikę Bellucci, Gwyneth Paltrow, Marię Pakulnis, Bogusława Lindę i Rafała Olbrychskiego. Objętość wydania została zwiększona do 180 stron.

Urodzinowy numer dostępny będzie w nakładzie 455 tys. egz. w dwóch mutacjach: bez dodatku w cenie 3,99 zł i z kalendarzykiem na 2012 rok w twardej oprawie za 11,99 zł.

Wydanie wspierać będzie kampania reklamowa w radiu (RMF FM, Radio Eska, Radio Wawa), internet (Onet.pl, Wp.pl, Kobieta.pl) oraz w prasie („Glamour”, „Gala” ,„Focus” , „Naj Magazyn”, „Coaching”). Działania przygotowane zostały przez dział marketingu miesięcznika „Claudia”.

Autor: pp

Więcej informacji: Claudia

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas