Prasa2020-07-13
0

Magazyn „Claudia” z akcją #Ambasadorka Claudii w mediach społecznościowych

Pismo "Claudia" (Burda Media Polska) wystartowało z nową akcją #AmbasadorkaClaudii. Wspólnie z platformą Bdigital.pl zapraszają kobiety, które chcą promować magazyn w mediach społecznościowych.

Projekt ma być adresowany do kobiet, które są zainteresowane modą, urodą, lifestyle – influencerek, które chcą inspirować inne panie. Udział w akcji ma gwarantować testowanie produktów, udział w sesjach modowych i urodowych.

Aby zostać ambasadorką „Claudii” trzeba zarejestrować się na platformie bdigital.pl, której celem ma być łączenie influencerów i marek. Skierowana jest ona do twórców, którzy mają własne blogi, działają w mediach społecznościowych: na TikToku, YouTube, Facebooku, Instagramie. Do rejestracji konieczne jest posiadanie konta biznesowego na Instagramie, połączonego z fanpagem na Facebooku.

W ramach akcji #AmbasadorkaClaudii zostały już przeprowadzone dwie kampanie – jedna na Instagramie, a druga wysyłkowa: influencerki otrzymywały paczki – niespodzianki z czerwcowym wydaniem pisma oraz upominkiem od wydawnictwa Burda. Planowane są kolejne kampanie oraz zadania dla influencerek w ramach bycia ambasadorką pisma.

Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Claudii" w kwietniu 2020 roku wyniosła 98,250 tys. egz. Względem kwietnia 2019 roku zmniejszyła się o 21,99 proc.

 

Autor:NB

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas