Lexus rozpoczął kampanię nowego model samochodu Lexusa RX. Wykorzystał w niej tzw. wideo 360 stopni, a głównym bohaterem spotu jest aktor Jude Law.
Trwający ok. 6 minut interaktywny spot daje widzowi możliwość wejścia w niezauważalny sposób do środka teamu produkcyjnego. Aktor Jude Law wciela się w wideo w rolę swego rodzaju przewodnika.
W spocie obok Lawa występuje elita tzw. teatru immersyjnego. Złożona z 14 obrazów odyseja, rozgrywająca się w przygotowanej przez Toma Dixona scenerii londyńskiego hotelu Mondrian oraz w ukrytym w podziemiu skarbcu bankowym, dała setce gości możliwość wzięcia w niej osobistego udziału i bycia gwiazdą własnego, indywidualnego przedstawienia. Ci mimowolni uczestnicy zostali wciągnięci do realizowanej na żywo manifestacji teatralnej „The Life RX”.
Interaktywny spektakl zarejestrowano z użyciem techniki filmowania w perspektywie 360-stopniowej poprzez rozmieszczone w poszczególnych scenach ukrytej kamery.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Freuds.