Reklama2019-05-17
1

Julia Nowak i Filip Kurkiewicz w dziale kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Julia Nowak i Filip KurkiewiczJulia Nowak i Filip Kurkiewicz

Do działu kreacji agencji interaktywnej 180heartbeats + Jung v Matt dołączył nowy team kreatywny: art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz. Ostatnio związani byli z agencją Walk.

W reklamie pracują od czterech lat, ostatnio m.in. w agencji Walk, a wcześniej w Gutenberg Networks i 2012 agency. Pracowali dla klientów takich jak McDonald's, Tchibo, Traficar, Volkswagen, nc+, Ibuprom, Lotto. Wspólnie przygotowali launch marki About You na polskim rynku czy pracowali przy kampaniach „Emerytura to stan konta, a nie stan ducha” dla NN Investment Partners oraz „Walczymy o Twoje marzenia” dla Expandera.  

Dział kreacji 180heartbeats liczy obecnie 15 osób - zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, którego wspiera Bartłomiej Walczuk, creative director.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas