Reklama2018-04-16
1

Julia Szostak i Daniel Przygoda na stanowiskach creative head w Wavemaker Content

Julia Szostak oraz Daniel Przygoda awansowali na stanowiska creative head w agencji content marketingowej Wavemaker Content (GroupM) kierowanej przez Emila Tumiłowicza.

Wavemaker Content to specjalistyczna dywizja domu mediowego Wavemaker zajmująca się kreacją i produkcją kampanii reklamowych, content marketingiem, social mediami oraz tworzeniem treści wideo.

Julia Szostak i Daniel Przygoda na nowych stanowiskach creative head wspólnie rozwijają dział kreatywny i poszerzają kompetencje firmy w tym zakresie. Dotychczas w agencji przygotowali już m.in.: realizacje dla Empiku, Nescafe Azera, Nescafe Sensazione Creme, Wittchen i Winiar, odpowiadali także za UX, design oraz wdrożenie serwisu Vogue.pl.

Szostak dołączyła do zespołu agencji w październiku ub.r., obejmując stanowisko senior art directora. Wcześniej związana była z VML i K2, gdzie pracowała m.in. dla takich klientów jak Cheetos, Desperados, IKEA, Lidl, Lipton, Volkswagen i Żywiec.

Daniel Przygoda, pracuje w Wavemaker Content od prawie roku, poprzednio jako senior copywriter. W przeszłości również był związany z VML oraz K2 Internet, a także agencją Blueberry (obecnie Agencja Warszawa).

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas