Reklama2019-07-04
2

Julia Wieniawa ambasadorką marki Soraya Plante (wideo)

Aktorka Julia Wieniawa została ambasadorką nowej marki Soraya Plante - kosmetyków, które składają się w 98 proc. z naturalnych składników (produkowanych przez Orkla Care).

Soraya tłumaczy, że Julia Wieniawia jest uosobieniem tych wszystkich cech, które są ważne dla marki – jest naturalna, piękna i niezależna, niezwykle pozytywna.

W skład nowej linii Soraya Plante wchodzą produkty do kompleksowego oczyszczania twarzy, które w 98 proc. skladają się z naturalnych składników, nie zawierają parabenów, silikonów, sztucznych barwników oraz SLS. W składzie znaleźć można aktywne składniki pochodzenia naturalnego: algi wakame, japoński cedr, woda Neroli, naturalne oleje macadamia, jojoba, awokado. 

Zapach kosmetyków pochodzi od użytej w nich wodu neroli, pozyskiwanej z kwiatów gorzkiej pomarańczy, która działa jak antyoksydant.

W linii Soraya Plante znajdują się też roślinna pianka myjąca, esencja tonizująca, dwa płyny micelarne – delikatny i normalizujący, roślinny żel myjący, krem na dzień i na noc, krem pod oczy oraz produkty do higieny intymnej.

Produkty tej marki sprzedawane są w sieci drogerii Rossmann w cenach od 11,99 do 24,99 zł.

Kampania reklamowa wspierająca ich debiut obejmuje m.in. wybrane stacje tv oraz internet. Planowaniem i zakupem mediów do niej zajęły się UM Poland i Reprise Media należące do IPG Mediabrands.

Wcześniej ambasadorkami marki Soraya były m.in. Ewa Kasprzyk (promowała linię kremów do cery dojrzałej), Martyna Wojciechowska, Dorota Gardias. 

Autor:bg

Więcej informacji:Soraya Plante, Julia Wieniawa

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas