Reklama2018-07-12
1

Julia Wieniawa reklamuje lakiery do paznokci NeoNail (wideo)

Aktorka Julia Wieniawa, znana m.in. z serialu „Rodzinka.pl” w TVP2, została nową mabasadorką marki lakierów hybrydowych NeoNail. Dołączyła tym samym do Katarzyny Sokołowskiej, Joanny Krupy i Dawida Wolińskiego, którzy są twarzami marki.

Julia Wieniawa jest bohaterką nowej odsłony kampanii „+10 do kobiecości”. 

- W nowej odsłonie kampanii z Julią Wieniawą chcemy pokazać, że każda kobieta jest wyjątkowa i jeśli tylko chce - może osiągnąć wszystko. Claim „+10 do kobiecości” na potrzeby nowej kolekcji rozwinęliśmy do „+10 do wiary w siebie”. Chcemy, by stał się manifestem pewności siebie, wiary we własne możliwości i odwagi w dążeniu do celu - podkreśla Joanna Wojtuń-Witkowska, marketing manager marki NeoNail.

W ramach współpracy z NeoNail Julia Wieniawa stworzyła autorską kolekcję lakierów hybrydowych Colors of Freedom, która łączy w sobie kolorystyczne trendy letniego sezonu. Nazwy kolorów z kolekcji młodej aktorki: Wild Heart, Never Give Up, Self Belief, Fight for It, Be Yourself, Chasing Dreams nawiązują do wolności, niezależności i motywują do działania.

W ramach współpracy z ambasadorką planowane jest wykorzystanie jej wizerunku w materiałach ATL, BTL i kolejnych akcjach specjalnych marki.

 

Dotychczas bohaterami reklam NeoNail byli: Katarzyna Sokołowska, Joanna Krupa i Dawid Woliński.

Julia Wieniawa w lutym br. wystąpiła w społecznej kampanii „Weź się zbadaj” promującej badania cytologiczne.

Autor:bg

Więcej informacji:Julia Wieniawa, NeoNail

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas