Reklama 2019-06-26
0

Julia Wieniawa, Sylwia Lipka Weronika Juszczak i Bartek Kaszuba w proekologicznej kampanii dodatku do gry The Sims 4

Kampania mająca na celu ochronę środowiska towarzyszy premierze najnowszego dodatku “Wyspiarskie życie” do gry The Sims 4. Zaproszono do niej influencerów - Julię Wieniawę, Sylwię Lipkę, Weronikę Juszczak czy Bartka Kaszubę.

Dodatek “Wyspiarskie życie” do The Sims 4 (studia Electronic Arts) przenosi simów na Sulani, czyli tropikalny archipelag. Dlatego z okazji premiery gry zwrócono uwagę na problem zanieczyszczenia naszej planety.

Do współpracy przy akcji zaproszono 31 polskich twórców internetowych młodego pokolenia między innymi:  Julię Wieniawę, Sylwię Lipkę, Weronikę Juszczak, Bartka Kaszubę, samosiaę, czy Nylę, a także wielu tiktokerów, instagramerów, streamerów i gamerów.

Elementem kampanii jest konkurs - aby wziąć w nim udział, należy do 13 lipca 2019 roku zrobić zdjęcie, które pokazuje jak dbasz o przyrodę, następnie należy je opublikować w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter lub Instagram) wraz z hasztagiem “#TS4wyspiarskiezycie”.

Do wygrania jest voucher na 20 tys. zł i 2 vouchery na 5 tys. zł do wykorzystania w serwisie Wakacje.pl.

Dodatek do gry The Sims 4 Wyspiarskie Życie jest już dostępny w sprzedaży w polskiej wersji językowej na komputery PC/Mac. Premiera w wersji na konsole PS4 i Xbox One odbędzie się 12 lipca 2019.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja gamingowa Fantasy Expo, przy wsparciu serwisu Wakacje.pl.

Autor: jd

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas