Reklama2022-05-18
0

Trzy osoby z polskich agencji w jury festiwalu w Cannes

Od lewej: Pablo Dominguez Agregan, Anna Podskarbi, Anna GreenOd lewej: Pablo Dominguez Agregan, Anna Podskarbi, Anna Green

Anna Podskarbi, Anna Green i Pablo Dominguez Agregan reprezentują polskie agencje w obradach jury tegorocznej edycji Cannes Lions.

Anna Podskarbi będzie oceniała prace w kategorii Media. Na co dzień jest dyrektor zarządzającą w OMD Optimum Media Polska. Z agencją mediową związana od 12 lat, pracowała dla takich klientów jak Unilever, Johnson & Johnson, Reckitt Benkiser, Renault, AliExpress, Huawei

Anna Green, head of production agencji reklamowej Grey, jest członkinią jury kategorii Film Craft. Od ponad 12 lat związana z zespołem Grey, z którym zdobywała nagrody Effie (Corega, IKEA) czy Grand Prix na konkursie Golden Drum za kampanię społeczną poświęconą uchodźcom z Syrii. Na przestrzeni swojej 20-letniej kariery zawodowej tworzyła kampanie m.in. dla Coca-Coli, Pantene, Toyoty, McDonald’s

Pablo Dominguez Agregan, dyrektor kreatywny 180heartbeats + Jung v. Matt, oceni prace zgłoszone do kategorii Brand Experience & Activation. Hiszpan ma na koncie kreacje dla takich marek jak Ben&Jerry’s ("Niezniszczalna tęcza"), Burger King, McDonald’s, Huawei, Volkswagen czy OBI.

Cannes Lions 2022 bez Rosji

Międzynarodowy festiwal reklamowy w Cannes co roku przyciąga tysiące marek, agencji, marketerów i twórców z całego świata. W tym roku - po dwuletniej przerwie z powodu pandemii Covid-19 - konkurs zostanie zorganizowany stacjonarnie. W ramach solidarności z Ukrainą, tamtejsze agencje są zwolnione z opłat w konkursie. Wykluczone z udziały są firmy, agencje i reklamodawcy z Rosji.

W tym roku Cannes Lions Festival odbędzie się w dniach 20-24 czerwca.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas