Reklama2023-12-01
0

"Dbaj o siebie, jak o dziecko" - zachęca Juvit

Hasco-Lek prowadzi kampanię preparatu Juvit pod hasłem “Juvit- Dbaj o siebie, jak o dziecko”. Autorem reklam jest agencja Pomarańcza. 

Autorzy kampanii odnieśli się do popularnego przekonania o tym, jak oczywiste jest, że każdego dnia z uważnością dbamy o dzieci, często nawet bardziej niż o siebie, i staramy się zapewnić im to, co najlepsze.  

Marka chce zachęcić dorosłych konsumentów do tego, by nie zapominali o sobie –na wielu polach, także tym związanym z suplementacją witamin.

Kampania prowadzona jest w różnych kanałach digitalowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram). 

Za realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Pomarańcza.  

Autor:bg

Więcej informacji:Juvit, Hasco-Lek, Pomarańcza

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas