PR2023-09-21
0

K+Group pracuje dla marki piwa Iguana

Browar Piotrków uruchomił kampanię promującą niedawno wprowadzone na rynek piwo Iguana 0%. Część działań reklamowych firma powierzyła należącej do K+Group agencji K+Digital.

Browar Piotrków to polski browar regionalny, do którego należą m.in. marki piwa Trybunał, Cornelius i Beczkowe. W sierpniu producent wystartował z działaniami promującymi Iguanę, prebiotyczne piwo bezalkoholowe z błonnikiem i kompletem 20 aminokwasów. W tym celu firma nawiązała współpracę z K+Digital, należącą do K+Group agencją mediową i e-commerce.

Do zadań zespołu należą działania reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), obejmujące przygotowanie komunikacji i kreacji, a także bieżącą obsługę. Dodatkowo agencja odpowiada za działania eventowe dla marki oraz przygotowanie i produkcję materiałów custom publishingowych. Realizację działań w zakresie kreacji i mediów społecznościowych wspierają zespoły K+Creative i K+PR. Obszar współpracy w obszarze digital obejmuje Polskę oraz wybrane rynki CEE.

Działania reklamowe rozpoczęły się w sierpniu, natomiast prace związane z projektem w maju br.

Autor:jd

Więcej informacji:Browar Piotrków, Iguana, K+Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas