Reklama2017-03-29
0

K2 Media pracuje dla MEED z Dubaju

Agencja K2 Media zrealizuje dwie kampanie SEM dla międzynarodowego klienta MEED - Middle East Economic Digest z siedzibą w Dubaju.

Pierwsze działania wokół pozycjonowania meed.com/ i meedprojects.com/ agencja rozpoczęła już w marcu br.

Celem prowadzonych przez K2 Media kampanii jest pozyskanie jak największej liczby subskrybentów dla dwóch produktów klienta: MEED.com – biznesowego serwisu analityczno-informacyjnego oraz MEED Projects – platformy skupiającej dane o najważniejszych inwestycjach na Bliskim Wschodzie.

MEED jest głównym źródłem informacji biznesowej i gospodarczej o rynkach Zatoki Perskiej i Afryki Polnocnej, a od 2017 roku również Regionu Kaspijskiego.

Marka należy do międzynarodowej grupy mediowej Ascential, w której portfolio znajduje się między innymi Cannes Lions International Festival of Creativity.

Autor:bg

Więcej informacji:K2 Media, MEED, Dubaj

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas