Reklama2012-03-15
0

K2 poprzez Ambasadę Trendów będzie promować Knorr

Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingu rekomendacji Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska). Wykorzysta do tego swoją nową usługę - Ambasada Trendów.

W rekomendacyjnej kampanii Bulionetki Domowej Knorr weźmie udział 2,5 tys. kobiet zrekrutowanych przez Ambasadę Trendów poprzez serwis ambasadatrendow.pl. Każda z nich otrzyma zestawy zawierające zapas tej bulionetki dla siebie i znajomych oraz materiały edukacyjne na jej temat. Celem akcji - zaplanowanej na kilka tygodni - jest dotarcie z produktem do realnych konsumentów oraz zebranie od nich opinii o nim w naturalnych warunkach.

Kampania dla Knorr to pierwszy duży projekt realizowany przez K2 przy pomocy Ambasady Trendów. Usługa ta obejmuje prowadzenie kampanii typu trial&seeding oraz badań konsumenckich, w tym dostarczanie klientom konkretnych informacji dotyczących efektywności, m.in. dokładnego zasięgu, trialu produktu i danych typu consumer voice. Ambasadą Trendów zarządza w agencji Marta Leszczyńska. W najbliższym czasie przy użyciu tej usługi mają być realizowane kolejne podobne akcja dla czołowych marek.

Autor:tw

Więcej informacji:K2, Ambasada Trendów, Knorr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas