Internet2012-03-07
0

K2 zmienia pozycjonowanie i identyfikację (wideo)

Agencja interaktywna K2 wprowadza nową identyfikację wizualną i zmienione pozycjonowanie. Jednocześnie w nowej odsłonie rusza serwis internetowy firmy.

Nowa identyfikacja wizualna K2 ma podkreślać, że agencja ta od kilku lat nie zajmuje się tylko internetem, lecz przygotowuje kampanie o charakterze interaktywnym prowadzone we wszystkich kanałach komunikacji. - Czujemy, że do nas jako największej agencji interaktywnej w Polsce należy edukowanie rynku, że interakcja przenika do wszystkich mediów - argumentuje Łukasz Lewandowski, dyrektor współzarządzający K2. - Kody mobilne w prasie, aplikacje portalowe w telewizorze, konkurs facebookowy w radio, reklamy telewizyjne na YouTubie - te możliwości interakcji z odbiorcą, które daje technologia, popychają cały rynek reklamy do przodu - opisuje.






Nowa identyfikacja K2 to wynik eksperymentów kreatywnych prowadzonych przez zespół agencji. - Grillowaliśmy cynę, mieszaliśmy glukozę, powiększaliśmy biust na syrenie, czyli po prostu przyjemnie się bawiliśmy - relacjonuje Bartosz Koj, art director K2.

Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji agencji w odpowiedni sposób zmieniono jej serwis internetowy, działający pod adresem k2.pl. Strona jest oparta na standardach HTML5, CSS3 i JavaScript oraz przystosowana do przeglądania na tabletach i smartfonach.


Wszystkie zmiany w identyfikacji i serwisie K2 we własnym zakresie przygotował i wdrożył zespół agencji.

Autor:tw

Więcej informacji:K2, Łukasz Lewandowski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas