Telewizja2022-03-24
5

1,56 mln widzów „Kabaretu na żywo” w Polsacie

„Kabaret na żywo. Nowy skŁad”; fot. Polsat„Kabaret na żywo. Nowy skŁad”; fot. Polsat

Wiosenne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,56 mln widzów, o 380 tys. osób mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wiosną Polsat pokazuje dwunasty sezon „Kabaretu na żywo”, tym razem cykl oglądać można pod marką „Kabaret na żywo. Nowy skŁad”. Średnia widownia audycji w okresie od 6 do 20 marca br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,56 mln osób, co przełożyło się na 10,38 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów i 10,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Oglądało go 1,70 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie wiosną ub.r. „Kabaret na żywo. Klinika skeczów męczących” śledziło 1,92 mln osób, co przełożyło się na 12,54 proc. udziału w 4+, 11,93 proc. w 16-49 oraz 12,75 proc. w 16-59. Kabaretowy program stracił 380 tys. oglądających.

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.

Tym razem współgospodarzami programu są Ewa Błachnio i Piotr Gumulec (dziennikarzy wspierają Ada Borek i Dominika Najdek - znane z Klinki Skeczów Męczących), a pretekstem do prezentacji premierowych skeczy jest kabaretowe spojrzenie na pracę redakcji newsowej. W tej roli względem poprzedniej edycji (nadawanej pod marką „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”, zastąpili Kabaret Młodych Panów i Kabaret Moralnego Niepokoju oraz ich liderów - Roberta Korólczyka i Roberta Górskiego.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas