Reklama2019-03-11
1

Kacper Kłos nowym CEO Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz odpowiada na rozwój firmy

Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy

Kacper Kłos obejmuje stanowisko CEO platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy. Zastępuje Olgę Adamkiewicz, która jako vice-president będzie odpowiadała za relacje z inwestorami oraz dalszy rozwój biznesu.

Brand New Galaxy stawia na reorganizację w dwóch wymiarach: na poziomie odpowiedzialności zespołu zarządzającego, a także samych spółek.

W związku z tym, funckję prezes przestała pełnić Olga Adamkiewicz, współzałożycielka  BNG. Jej stanowisko przejmuje Kacper Kłos, dotychczasowy managing partner platformy, odpowiedzialny za rozwój biznesu.

- Olga przejmuje obszar związany z relacjami inwestorskimi oraz wsparciem rozwoju biznesu na arenie międzynarodowej, ja natomiast w nowej roli, skupię się na zarządzaniu dynamiką całego holdingu. Dodatkowo 5 z 7 niezależnych spółek pogrupowanych zostało w synergicznie zarządzane konstelacje kompetencyjne, dla których opracowaliśmy indywidualne plany ekspansji - komentuje Kacper Kłos, CEO BNG.

Michał Glapiński jako BNG vice-president e-commerce odpowiadać będzie za spółki Pathfinder 23 oraz Synthrone, pełniąc w nich funkcję CEO. Natomiast Jakub Krawczyk jako BNG vice-president digital & comms odpowiadać będzie za Spacecamp, Life on Mars oraz 8.54 (niedawno dołączony do BNG dom produkcyjny digital). Podobnie jak Glapiński, Krawczyk w spółkach tych obejmie stanowisko CEO.

- BNG posiada już swoje zespoły w Londynie oraz w Szwajcarii, za chwilę podobne satelitarne operacje będziemy otwierać w USA i Azji. Spowodowało to naturalną potrzebę zmiany modelu działania i podjęcia kliku kluczowych decyzji, które pomagają jeszcze bardziej skonsolidować nas jako zespół - mówi Olga Adamkiewicz, dotychczasowy CEO BNG.

Nowy zarząd BNG

Kłos, Glapiński i Krawczyk jako członkowie zespołu zarządzającego BNG sprawowali do tej pory funkcje managing partnerów. W roku 2019 BNG zarządzane będzie przez 4 osoby: Kłos (CEO), Adamkiewicz (VP), Glapiński (VP E-commerce) i Krawczyk (VP Digital & Comms).

Brand New Galaxy obecnie zatrudnia ponad 240 specjalistów w ramach siedmiu podmiotów wchodzących w skład platformy. Są to Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce; Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce; Spacecamp – agencja digitalowa; Life on Mars – agencja kreatywna cross-channel; 8.54 – dom produkcyjny o specjalizacji digital; Stratosfera – firma konsultingowa marketingu strategicznego oraz Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas