Reklama2018-09-19
7

Kacper Zdunek: z Foszer Sawicki do własnej agencji ClickInStory

Kacper ZdunekKacper Zdunek

Na rynku rozpoczęła działalność ClickInStory, agencja specjalizująca się influencer, digital oraz content marketingu. Jej twórcą oraz prezesem jest Kacper Zdunek, wcześniej pracujący w domu produkcyjnym Foszer Sawicki.

Agencja oferuje usługi analityki potrzeb klienta, tworzy i realizuje kampanie marketingowe z udziałem influencerów (nie ma jednak podpisanych z nimi na stałe umów). Firma prowadzi też działania w social mediach, przygotowuje spoty reklamowe, sesje zdjęciowe czy relacje z wydarzeń.

Założyciel i prezes ClickInStory jest Kacper Zdunek, który wcześniej realizował projekty m.in. dla firm Ubisoft oraz Crédit Agricole w domu produkcyjnym Foszer Sawicki. Pracował również w New Balance (project manager) oraz Mellongames (new business executive). Jest absolwentem zarządzania - marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego.

- Czasy, w których samo wrzucenie jednego posta dziennie na fan page uznawane było za skuteczne działania, już dawno minęły. W naszej agencji oferujemy kampanie szyte na miarę, dopasowane pod wieloma aspektami, z analizą zachowań grupy docelowej oraz sposobu, w jaki konsumuje ona treści. Dzięki temu możemy zaproponować rozwiązania, które będą nie tylko efektowne, ale przede wszystkim efektywne - mówi Kacper Zdunek, CEO firmy.

ClickInStory na stałe zatrudnia dwie osoby. Współpracuje ponadto z pięcioma freelancerami, odpowiedzialnymi m.in. za materiały graficzne, wideo, zdjęcia oraz za tworzenie treści w social mediach.

Klientami agencji są Aplauz (polski dystrybutor firmy Sennheiser), Podioom( mobilna platforma kojarząca potencjalnych klientów z trenerami personalnymi) oraz piłkarz Qarabagu Agdam, Jakub Rzeźniczak.

Autor:jd

Więcej informacji:Kacper Zdunek, ClickInStory

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas