Reklama2014-06-18
1

Kamień z serca reklamuje kartę kredytową w PKO BP (wideo)

W nowej kampanii PKO BP, reklamującej kartę kredytową, pokazany zostaje kamień, który spadł z serca. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media.

W spocie PKO BP kamień spadł z serca klientce banku, która korzystając z karty kredytowej ma dostęp do darmowego serwisu SMS-owego ułatwiającego kontrolę wydatków. Reklama podkreśla przejrzystość tej usługi.

To kolejna z reklam banku pokazująca, jak na jego ofertę reagują organizmy klientów. W poprzednich ślepa kiszka w mgnieniu oka promowała pożyczkę Mini Ratka (obejrzyj to), oddychanie pełną piersią z teściową w nosie reklamowało kredyt hipoteczny (zobacz to), a wypieki na policzkach zachęcały do wzięcia Mini Ratki (obejrzyj ten spot).

Obecna akcja zaczęła się 16 czerwca i potrwa do 17 sierpnia. Obejmuje telewizję (kanały główne i ok. 50 stacji tematycznych), internet (reklamy display i spot wideo) oraz oddziały PKO BP (materiały BTL).

Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa (telewizja i BTL) oraz OS3 (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann i Value Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas